8 Ekim 2012 Pazartesi

EKİM AYININ OLUMLAMALARI



Yeniliklere açık Ekim ayından maksimum seviyede yararlanmak için sizlere bu aya özel olumlamaları sunmak isterim.

Her gün yatmadan önce ve sabah kalkar kalkmaz bu olumlamaları kendi kendinize tekrarladığınız takdirde ayın getirdiği mücadeleleri çok daha kolay ve derin bir farkındalık yoluyla aşma fırsatı yakalayabilirsiniz. Günde sadece 5’er dakikanızi ayırarak yaşamızda bir fark yaratabilirsiniz. Olumlamaları yaparken durumları gözünüzde canlandırmanız söylediklerinizin etkisini artıracaktır. Arzu edenler sabah tekrarlarını ayna karşısında da yapabilirler.

  •  Hayatımda herşey yolunda ve ben bunun için derin bir şükran duyuyorum.
  • Tüm hayırlı olayları ve kişileri kendime çeken bir mıknatıs gibiyim. Enerjimi her zaman bana ve bütüne faydası olacak kişiler ve durumlar için kullanıyorum.
  • Aradığım ve bilmem gereken tüm soruların cevapları bana zamanında bildiriliyor.
  • Yaratıcılığım bir çiçek gibi açtı! Fikirlerimi kolaylıkla hayata geçirebiliyorum ve bunu yaparken evrenden tam destek aldığımı her an hissedebiliyorum.
  • Tüm işlerim su gibi akıyor.
  • Sahip olduğum ve almaya devam ettiğim tüm nimetler için teşekkür ederim!

 Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder